ورود / ثبت نام

ارسال مجدد کد یکبار مصرف (00:30)
ورود / ثبت نام

ارسال مجدد کد یکبار مصرف (00:30)

بیمه تکمیلی سامان طرح افرا

بیمه سامان

بیمه تکمیلی سامان طرح افرا

یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین انواع‌ پوشش‌های بیمه‌‌ای، بیمه‌ تکمیلی درمان است‌. با توجه‌ به‌ اینکه‌ انسان همواره‌ در معرض‌ خطر انواع‌ مختلف‌ بیماری‌ها بوده‌ و هست‌، به ناچار برای معالجه‌ بیماری و بهبودی، متقبل‌ هزینه‌‌های سنگین‌ پزشکی، دارو، عمل‌ها‌ی جراحی و مخارج‌ بیمارستان‌ می‌شود. به‌ منظور کمک‌ در پرداخت چنین‌ هزینه‌هایی، بیمه‌های درمانی طراحی و به متقاضیان ارائه می‌گردند. از آنجایی که تمام افراد نمی‌توانند تحت نظر ارگان یا سازمان خاصی به صورت گروهی بیمه تکمیلی درمان را تهیه نمایند، بیمه سامان اقدام به ارائه طرح بیمه تکمیلی برای خانواده‌ها نموده است. در بیمه تکمیلی خانواده، ما به عنوان بیمه‌گر متعهد می‌شویم که کلیه هزینه‌های درمانی و بیمارستانی بیمه‌گذار شامل هزینه‌های بیمارستانی، عمل‌های جراحی، پاراکلینیکی، جراحی‌های سرپایی، خدمات آزمایشگاهی، هزینه‌های آمبولانس، زایمان، ویزیت، دارو و دندانپزشکی را براساس شرایط بیمه‌نامه تکمیلی درمان خانواده و فرانشیز توافق شده پرداخت کنیم.

طرح افرا سامان

این طرح چهارمین طرح از طرح های بیمه تکمیلی انفرادی می باشد، طرح افرا بالاترین طرح برای کسانی که بیشترین تعهدات را میخواهند.

هزینه قابل پرداخت:

هزینه ای که شما با توجه به سن خود، برای طرح افرا باید پرداخت کنید. (این هزینه برای یک سال می باشد)

لیست تعهدات طرح افرا سامان:

تعهدات طرح افرا سامان

مراکز درمانی طرف قرار داد بیمه سامان:

لیست مراکزی که با بیمه سامان برای بیمه درمان تکمیلی انفرادی قرار داد دارند:

اضافه نرخ بابت بازه سنی:

حق بیمه های جدول شماره 1 در خصوص بازه سنی صفر تا 60 سال می باشد و برای سنین بالاتر، اضافه نرخ سنی به شرح ذیل اعمال خواهد شد:

اضافه نرخ در سنین 61 تا 70 سال تمام معادل 50% و در خصوص بازه سنی 71 تا 75 سال (مشتریان وفادار) 200% می‌باشد.

نکته3: مشتریان وفادار شامل مشتریانی میشود که بیمه نامه ایشان حداقل برای دو سال متوالی در شرکت بیمه سامان تمدید شده است در غیر اینصورت بیمه نامه قابل صدور نمی‌باشد.

بیمه سامان

مزایای خرید طرح ممتاز افرا

بیمه تکمیلی انفرادی سامان اجبار برداشتن یک طرح واحد برای همه افراد یک سازمان را از بین برده و از این لحاظ برتری قابل ملاحظه ای نسبت به بیمه تکمیلی گروهی دارد. این بیمه قابلیت صدور به صورت خانواده و انفرادی را دارد و یکی از طرح های قوی بیمه تکمیلی سامان است که مورد استقبال مشتریان و طرفداران بیمه تکمیلی در چند سال اخیر قرار گرفته است .

فرانشیز بیمه تکمیلی سامان طرح افرا چقدر است ؟

در طرح های خانواده بیمه سامان در حال حاضر  دو فرانشیز  10 درصد و سی درصد  استکه یعنی  90 درصد  و 70 درصد هزینه های طرح های فوق توسط بیمه سامان تا سقف تعهدات بیمه نامه پرداخت میگردد.

نحوه محاسبه فرانشیز بیمه تکمیلی سامان به چه صورت است :

زمانی که شما دچار خسارت بیمه تکمیلی سامان شوید به طور مثال اگر یک میلیون تومان برای خسارت پرداخته باشید و اسناد آن را به بیمه تکمیلی سامان پرداخت نمایید شرکت بیمه مبلغ نهصد هزار تومان از خسارت شما را پرداخت مینماید و مبلغ یکصد هزار تومان بابت فرانشیز کسر میگردد در واقع فرانشیز سهم شما در زمان وقوع خسارت است .

شرایط پرداخت اقساطی بیمه تکمیلی انفرادی سامان به چه صورت است ؟

در صورت پرداخت اقساطی بیمه تکمیلی سامان شما باید حداقل 30 درصد کل مبلغ را نقد و الباقی را طی اقساط مساوی به صورت چک پرداخت خواهید نمود جهت خرید بیمه تکمیلی. توجه داشته باشید درصورت پرداخت اقساطی ده درصد تخفیف نقدی بر روی حق بیمه تکمیلی سامان به شما تعلق نخواهد گرفت . همچنین برای پرداخت اقساطی حتما برای اقساط  باید توسط شما چک به مبلغ و تعداد اقساط پرداخت شود در صورتی که چک ندارید میتوانید از بستگان درجه یک خود نیز چک بابت پرداخت اقساط حق بیمه تکمیلی سامان خود پرداخت نمایید .

شرایط صدور بیمه تکمیلی انفرادی سامان:

روال صدور بیمه تکمیلی انفرادی سامان به شرح زیر است:

پرداخت پیش دریافت اولیه برای هرنفر به جهت ارسال به پزشک فرم سلامت بیمه شدگان ( برای هر نفر 100 هزار تومان – درصورت تایید پزشک مبلغ به عنوان حق بیمه لجاظ میشود و در صورت عدم تایید پزشک مبلغ 24 ساعته به حساب شما عودت میگردد)  سرپرست خانواده نیز باید فرم پیشنهاد را پر نموده و به همراه مدارک شناسایی افراد خانواده و تصویر دفترچه بیمه پایه افراد که یکماه اعتبار داشته باشد برای همکاران صدور بیمه تکمیلی از طریق واتس آپ ارسال نماید.

شرایط سنی که میتوان این بیمه تکمیلی انفراد ی سامان را خریداری نماید چه سنی است ؟

در حال حاضر از بدو تولد تا سن 70 سالگی میتوان بیمه تکمیلی انفرادی سامان را خریداری نمود ، البته کسانی که قبل از هفتاد سالگی سه سال بیمه سامان را خریده باشند تا 75 سال نیز میتوانند بیمه خود را تمدید کنند .

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان امتیاز داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + یازده =