ورود / ثبت نام

ارسال مجدد کد یکبار مصرف (00:30)
ورود / ثبت نام

ارسال مجدد کد یکبار مصرف (00:30)

بهترین بیمه تکمیلی انفرادی

بیمه

بهترین بیمه تکمیلی انفرادی

بیمه تکمیلی درمان نوعی پوشش بیمه‌ای اضافه بر بیمه پایه است. بیمه تکمیلی درمانی هزینه‌های مختلف خدمات درمانی و پزشکی مثل بستری، جراحی سرپایی و حتی بیماری‌های سختی مانند سرطان یا حمله قلبی را تا سقف پوشش معین در بیمه نامه تحت پوشش قرار می‌دهد. از طرفی بیمه نامه تکمیلی درمان شامل بعضی از هزینه‌های خدمات پزشکی و درمانی که تحت پوشش بیمه‌ پایه نیست (مانند هزینه‌های دندانپزشکی و بینایی)، هم می‌شود.

 

استعلام بیمه تکمیلی درمان

استعلام بیمه درمان تکمیلی در شرایط زیر ضروری است:

  • استعلام اصالت بیمه تکمیلی درمان برای اطلاع از اعتبار بیمه نامه با مراجعه به سامانه سنهاب سازمان بیمه مرکزی
  • استعلام قیمت بیمه تکمیلی درمان برای مقایسه پوشش‌ها و قیمت بیمه تکمیلی در شرکت‌های بیمه مختلف

 

انواع بیمه تکمیلی

بیمه تکمیلی درمان در قالب طرح‌های مختلفی ارائه می‌شود. بیمه های تکمیلی به‌شکل زیر دسته‌بندی می‌شوند:

بیمه تکمیلی انفرادی راهی ساده و آسان برای برخورداری افراد از مزایای بیمه تکمیلی است. در بیمه تکمیلی انفرادی نیاز به ثبت نام در لیست‌های شرکتی نیست.

افزایش روزافزون هزینه‌های درمانی افراد بسیاری را به سمت تهیه بیمه‌های تکمیلی سوق داده است. در روزهایی که تامین هزینه‌ها و خسارت‌های ناشی از پروسه‌های درمان کار چندان راحتی نیست، شرکت‌های بیمه با ارائه انواع مختلف بیمه تکمیلی سعی در کاهش هزینه‌های درمانی برای افراد جامعه دارند. بیمه تکمیلی انفرادی یکی از شاخه‌های بیمه تکمیلی به شمار می‌رود. در ادامه این مطلب قصد داریم درباره مشخصات بهترین بیمه تکمیلی انفرادی صحبت کنیم.

 

بیمه تکمیلی انفرادی چیست؟

در سال‌های پیشین برای تهیه بیمه تکمیلی باید کارکنان سازمان‌ها باید به یک حد نصاب مشخص می‌رسیدند تا امکان رد کردن لیست به وجود می‌آمد. اما این روزها با وجود بیمه تکمیلی انفرادی دیگر نیازی به استفاده از لیست‌های سازمانی نیست. در بیمه تکمیلی انفرادی، هر فردی  اعضای خانواده‌اش می‌توانند به‌ تنهایی از مزایای بیمه برخوردار شوند. در بیمه تکمیلی انفرادی با توجه به سقف تعهدات و نوع پوشش، هزینه درمان بیماری‌های مختلفی از جمله عمل‌های جراحی، دندان پزشکی، آزمایشگاه، زایمان، ویزیت و دارو پرداخت می‌شود.

 

بیمه تکمیلی انفرادی چه تفاوتی با بیمه تامین اجتماعی دارد؟

عده‌ای با شنیدن نام بیمه تکمیلی انفرادی تصور می‌کنند شامل همان خدمات بیمه تامین اجتماعی می‌شود.در بیمه تامین اجتماعی با ارائه دفترچه بیمه به مراکز درمانی، مبلغ مختصر و ناچیزی از هزینه‌های درمانی کاسته می‌شود. در بسیاری از موارد هم هزینه برخی از بیماری‌های خاص تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرد. اما با کمک انواع بیمه تکمیلی از جمله بیمه تکمیلی انفرادی مبلغ قابل توجهی از هزینه‌های درمانی توسط شرکت‌های بیمه پرداخت می‌شود.

 

بیمه

 

معرفی پوشش‌ها و انواع بیمه تکمیلی انفرادی ایران، پایانی برای همه نگرانی‌های مالی

تعداد پوشش‌های بیمه درمان تکمیلی یکی از مهم‌ترین امتیازهای انواع بیمه تکمیلی انفرادی است. در بیمه‌های تکمیلی گروهی، خانواده یا انفرادی سقف تعهدات و تعداد پوشش هزینه‌های درمانی بستگی به طرح بیمه یا شرکت بیمه انتخابی دارد. اما به طور معمول هزینه‌های درمانی بیماری‌هایی مانند: بیماری‌های صعب العلاج، بیماری‌های قلبی، عمل‌های جراحی قلب، مغز، کبد، کلیه، پیوند ریه و کبد، سرطان‌های مختلف، سکته‌های قلبی و مغزی، تومورهای مغزی، بیماری‌های مزمن کلیه، ریه و کبد، سوختگی‌، زایمان، بستری در بیمارستان، ویزیت و دارو جزو پوشش‌های بیمه تکمیلی انفرادی قرار دارد.

یکی دیگر از امتیازهای بیمه تکمیلی انفرادی امکان افزایش سطح پوشش و تعهدات شرکت بیمه است. افراد بیمه‌گذار می‌توانند بر حسب نیازشان با پرداخت هزینه بیشتر تعداد بیماری‌ها و حوادث تحت پوشش بیمه تکمیلی را افزایش دهند.

معرفی بهترین بیمه تکمیلی برای انواع پوشش ها و مشاغل مختلف:

در این قسمت مناسب ترین بیمه نامه های درمانی را برای افراد مختلف و همچنین برای نیاز های مختلف شما از جمله دندانپزشکی، پوشش زایمان، پوشش ها بیمارستانی و آزمایشگاهی و… مورد بررسی قرار میدهیم:

مناسب ترین بیمه تکمیلی برای مشاغل آزاد

اگر شغل آزاد دارید و به دنبال یک راهکار بیمه‌ای با پوشش گسترده هستید، می‌توانید هر ۳ نوع بیمه تکمیلی انفرادی یعنی بیمه تکمیلی انفرادی سامان را بدون نیاز به داشتن دفترچه درمانی خریداری کنید و از همه پوشش‌های بیمه‌های تکمیلی استفاده نمایید. با خرید بیمه‌های تکمیلی، پوشش بیشتری از خدمات پزشکی، دندانپزشکی، عینک و لنز و … از جمله خدماتی همچون تزریقات، آزمایش‌های تشخیصی، مشاوره روان‌شناسی و … را بدون نگرانی از هزینه‌های بالا تجربه کنید. با بررسی و مقایسه پوشش‌ها و حق بیمه‌های تکمیلی هر یک از شرکت‌های بیمه، می توانید تصمیم مناسبی را انتخاب کرده و در صورت نیاز با مشاوره کارشناسان مرکز بیمه، بهترین راهکار بیمه‌ای را برای خود پیدا کنید.

بهترین بیمه تکمیلی برای دندان پزشکی

بهترین بیمه درمان تکمیلی برای دندان پزشکی کدام است؟ در خصوص مناسب ترین بیمه تکمیلی برای دندان پزشکی، باید گفت شرکت های بیمه در طرح های بیمه درمانی انفرادی طرح های مختلفی را برای پوشش دندان ارائه می دهد که سقف پوشش های مختلفی داشته و هر ساله تغییر می کند. پوشش دندان پزشکی بیمه تکمیلی در شرکت های مختلف در سال 1402 به شرح زیر است:

  1. بیمه سامان: تا سقف 3 میلیون تومان

بیمه های تکمیلی مناسب برای خرید دارو و ویزیت

برای خرید دارو می توانید از شرکت ارائه دهنده بهترین بیمه نامه تکمیلی برای پوشش ویزیت یعنی شرکت بیمه سامان استفاده کنید. به این معنا که بعد از انتخاب یکی از بیمه نامه های تکمیلی این سه شرکت، می توانید هزینه های خرید دارو و ویزیت را جبران کنید. در این خصوص باید گفت که شرکت های نام برده در طرح های مختلفی دارای سقف پوششی خاصی برای خرید دارو و ویزیت پزشک می باشند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان امتیاز داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + شش =