ورود / ثبت نام

ارسال مجدد کد یکبار مصرف (00:30)
ورود / ثبت نام

ارسال مجدد کد یکبار مصرف (00:30)

بیمه تکمیلی زایمان سامان

بیمه سامان

بیمه تکمیلی زایمان سامان

انواع بیمه تکمیلی سامان

بیمه تکمیلی سامان به سه گروه عمده تقسیم می‌شود:

  1. بیمه تکمیلی گروهی سامان
  2. بیمه تکمیلی خانواده سامان
  3. بیمه تکمیلی انفرادی سامان

بیمه تکمیلی انفرادی سامان

بیمه تکمیلی انفرادی سامان از جمله طرح های بیمه تکمیلی است که به صورت انفرادی در ۴ طرح مختلف ارائه می شود.هر فردی بر اساس نیاز خود می تواند تعهدات و پوشش های  مختلف را خریداری نمایید.

طرح‌های بیمه تکمیلی انفرادی سامان

شرکت بیمه سامان بیمه درمان تکمیلی انفرادی خود را در ۴ طرح زیر و در قالب تعهدات مختلف ارائه می‌دهد. طرح‌های بیمه تکمیلی انفرادی سامان به ترتیب زیر می‌باشد:

  1. طرح عقیق سامان
  2. طرح سرو سامان
  3. طرح سپیدار سامان
  4. طرح افرا سامان

طرح عقیق سامان در بین انواع بیمه تکمیلی سامان ارزان‌ترین حق بیمه را دارد و بیشترین سقف تعهدات در طرح  افرای سامان است که پوشش‌های کاملی نسبت به سایر طرح ها دارد. در ادامه پوشش ها و تعهدات بیمه تکمیلی انفرادی سامان را می توانید بررسی نمایید.

 بیمه تکمیلی گروهی سامان

اولین مورد از بیمه تکمیلی سامان بیمه درمان گروهی سامان می‌باشد. سقف تعهدات، فرانشیز، نوع پوشش‌ها، حق‌بیمه و … در بیمه درمان گروهی، بر اساس قرارداد بین شرکت بیمه سامان و سازمان و گروه متقاضی تعیین می‌شود. هر شرکت بیمه‌ای برای تحت پوشش قراردادن افراد یک شرکت یا سازمان حداقل تعدادی را برای  اعضا درنظر می‌گیرد. شرکت‌ و یا سازمانهای متقاضی برای خرید بیمه تکمیلی گروهی سامان باید حداقل ۱۰۰ نفر کارمند داشته باشند. همچنین تمام افراد متقاضی باید تحت پوشش بیمه پایه ( تامین اجتماعی، بیمه سلامت، نیروهای مسلح و … ) قرار گرفته باشند.

بیمه سامان این امکان را فراهم کرده است تا گروه‌های زیر ۱۰۰ نفر هم بتوانند از مزایای بیمه تکمیلی بهره‌مند شوند. البته خدمات و پوشش‌های این بیمه محدودتر از بیمه درمانی است که برای گروه‌های بالای ۱۰۰ نفر صادر می‌شود.

 

بیمه سامان

بیمه تکمیلی سامان طرح عقیق

طرح عقیق سامان ارزان ترین طرح بیمه تکمیلی سامان در سال ۱۴۰۱ می‌باشد، سقف پوشش های بیمه تکمیلی سامان به ترتیب زیر می‌باشد:

بیمارستانی جبران هزینه‌های بستری، جراحی، شیمی درمانی، رادیوتراپی، آنژیوگرافی قلب، گامانایف و انواع سنگ شکن در بیمارستان و مراکز جراحی محدود Daycare تا سقف 37.500.000 تومان

تبصره: اعمال جراحی Daycare به جراحی‌هایی اطلاق می‌شود که مدت زمان مورد نیاز برای مراقبت بعد از عمل در مراکز درمانی، کمتر از یک روز باشد.

اعمال جراحی مهم با احتساب بند ۱ مربوط به سرطان، مغز و اعصاب مرکزی و نخاع ( به استثنای دیسک ستون فقرات)، گامانایف، قلب، پیوند ریه، کبد، مغز استخوان تا سقف ۷۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان

پاراکلینیکی گروه اول: جبران هزینه‌های سونوگرافی، ماموگرافی، انواع اسکن، انواع آندوسکوپی، ام آرای، اکوکاردیوگرافی، استرس اکو، دانستیومتری تا سقف ۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان

پاراکلینیکی گروه دوم: جبران هزینه‌های مربوط به تست ورزش، تست آلرژی، تست تنفسی (اسپیرومتری PFT) نوارعضله(EMG) ، نوارعصب(NCV) ، نوارمغز (EEG)، نوارمثانه (سیستومتری یاسیستوگرام)، شنوایی سنجی، بینایی سنجی ، هولترمانیتورینگ قلب، آنژیوگرافی چشم تا سقف 1.000.000 تومان

جبران هزینه‌های جراحی‌های مجاز سرپایی تا سقف ۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان

جبران هزینه‌های خدمات آزمایشگاهی : آزمایش‌های تشخیص پزشکی، پاتولوژی، آسیب شناسی و ژنتیک پزشکی، انواع رادیوگرافی و نوار قلب تا سقف ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان

جبران هزینه‌های آمبولانس شهری و بین شهری تا سقف ۵۰۰.۰۰۰ تومان

جبران هزینه‌های زایمان اعم از طبیعی و سزارین تا سقف ۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان

هزینه ویزیت و دارو تا سقف ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان

دندانپزشکی (به استثنای ایمپلنت و ارتودنسی و دندان مصنوعی و جراحی لثه) تا سقف ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان

نازایی تا سقف ۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان

رفع عیوب انکساری دو چشم تا سقف ۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان

سمعک تا ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان

 

بیمه تکمیلی زایمان چیست؟

یکی از خدمات بیمه تکمیلی پوشش زایمان است.والدین می‌توانند با استفاده از این بیمه بخش عمده‌ای از هزینه‌های بیمارستان و زایمان را تامین نمایند. درواقع بیمه مجزایی برای زایمان وجود ندارد و جبران هزینه‌های زایمان یکی از پوشش‌های بیمه تکمیلی است که افراد می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

موارد مهم در انتخاب بهترین بیمه تکمیلی برای زایمان

فرانشیز بیمه تکمیلی زایمان

میزان سهمی که بیمه شده حین وقوع خسارت باید پرداخت کند فرانشیز بیمه نامه محسوب می شود.قطعا شما هم با پرداخت فرانشیز کم تر، موافق خواهید بود.بیمه سامان میزان 10% فرانشیز در بیمه نامه تکمیل درمان انفرادی در نظر گرفته است که هزینه های زایمان را پوشش میدهد.

مراکز طرف قرارداد

در صورتیکه بیمه گذار برای درمان به مراکز طرف قرارداد مراجعه کند، فقط باید فرانشیز بیمه نامه را پرداخت کند و بیمه سامان موظف به پرداخت مابقی هزینه هاست. در غیر این صورت بیمه شده هزینه های درمانی خود را پرداخت کرده و سپس برای دریافت هزینه های مورد تعهد شرکت بیمه اقدام کند! بیمارستانهای طرف قرارداد بیمه تکمیلی سامان جز مراکز درمانی مجرب هستند و البته تعداد این مراکز در سراسر کشور قابل توجه است که بیمه شده با خیال راحت میتواند برای زایمان به هریکی از این مراکز مراجعه کند.

سقف پوشش ها بیمه تکمیلی زایمان

یکی از مواردی که برای خرید بیمه تکمیلی زایمان باید به آن توجه کرد، سقف پوشش هاست. سقف پوشش ها بسته به انفرادی یا گروهی بودن بیمه نامه تکمیلی زایمان و همچنین طرحی که انتخاب می کنید، متغیر است. به عنوان مثال اگر، بیمه نامه تکمیلی گروهی تهیه کنید می توانید از طرح های sme استفاده کنید. چنانچه قصد دارید، از بیمه نامه تکمیلی انفرادی استفاده کنید طرح های مختلفی نیز در نظر گرفته شده است

اما، بهترین طرح با بالاترین سقف پوشش برای بیمه نامه زایمان طرح افرا است که در ادامه به معرفی و بررسی امتیازهای ویژه آن می پردازیم.
  • هزینه های پاراکلینیکی را تا سقف 10/000/000 تومان
  • هزینه های آزمایشگاهی را تا سقف 8/000/000 تومان
  • هزینه های زایمان را تا سقف 10/000/000 تومان
  • هزینه های نازایی را تا سقف 8/000/000 تومان
  • و مهم تر از همه هزینه های غربالگری را تا سقف 3/000/000 تومان
  • هزینه های ویزیت و دارو نیز تا سقف 3/000/000 تومان پوشش می دهد. پس همانطور که اشاره کردیم با پرداخت حق بیمه بیشتر می توانید از پوشش های بیشتر با سقف بالاتری استفاده نمائید.

پوشش پاراکلینیکی

بیمه سامان یکی از شرکت های بیمه ایست که کاملترین پوشش پاراکلینیکی زایمان را به بیمه گذاران خود ارائه میدهد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان امتیاز داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − سه =