ورود / ثبت نام

ارسال مجدد کد یکبار مصرف (00:30)
ورود / ثبت نام

ارسال مجدد کد یکبار مصرف (00:30)

بهترین بیمه عمر از نظر بیمه مرکزی

بیمه عمر

بهترین بیمه عمر از نظر بیمه مرکزی

بیمه عمر و زندگی یکی از بیمه نامه‌های اشخاص است که ماهیت سرمایه گذاری دارد. برای همین به آن بیمه زندگی و سرمایه گذاری هم می‌گویند. در حقیقت بیمه عمر یک قرارداد دو طرفه بین بیمه‌گزار و بیمه‌گر است که با پرداخت حق بیمه از طرف بیمه‌گزار، بیمه‌گر را موظف به انجام تعهدات می‌کند.

تعهدات بیمه‌گر شامل پوشش‌های انتخابی بیمه‌گزار است. این بیمه نامه، علاوه بر قابلیت سرمایه گذاری و حمایت مالی، پوشش‌هایی مانند: فوت، از کارافتادگی و بیماری‌های خاص را دارد.

دقت کنید که استفاده از پوشش‌های بیمه‌ای با توجه به پرداخت حق بیمه و درخواست بیمه‌گزار قابل ارائه است.در واقع داشتن بیمه عمر یک آینده نگری قابل اعتماد، برای افرادی است که به تامین هزینه‌های مالی خانواده اهمیت می‌دهند. بنابراین برای تهیه بهترین بیمه عمر باید دقت کنید.

بهترین بیمه عمر کدام است؟

قطعا نیاز افراد از بیمه عمر با یکدیگر متفاوت است و هر شخص برای خرید بهترین بیمه عمر معیار های خاص خود را دارد. به طور مثال برای برخی از افراد پوشش های بیمه عمر از اهمیت بالایی برخوردار است ولی در مقابل برای برخی دیگر، سرمایه گذاری و سود این بیمه اهمیت دارد.

بنابراین اولین قدم برای انتخاب بهترین بیمه عمر این است که اول مشخص کنید که چه انتظاراتی از بیمه خود دارید.

بهترین بیمه عمر و سرمایه گذاری از نظر بیمه مرکزی

شاید بهترین راه برای اطمینان از انتخاب بیمه نامه، اعتماد کردن به بیمه مرکزی است که کدام شرکت بیمه را به عنوان برترین شرکت بیمه معرفی می‌کند. بیمه مرکزی هر ساله گزارشی را بر اساس سطح توانگری شرکت‌های بیمه منتشر می‌کند که در این گزارش توانگرترین شرکت‌های بیمه بر اساس سطح رضایت مشتریان، تعهداتی که در پرداخت سوددهی هر کدام از شرکت‌های بیمه دارد، میزان پاسخ گویی شرکت‌های بیمه در مقابل بیمه گذاران و … معرفی می‌کند. توانگرترین شرکت بیمه در واقع بهترین شرکت بیمه از نظر بیمه مرکزی است.

از جمله توانگرترین شرکت‌های بیمه که عملکرد خوبی نیز در رشته بیمه عمر دارند و می‌توانند به عنوان بهترین بیمه عمر  مطرح شوند می‌توان به بیمه سامان، بیمه کارآفرین، بیمه پاسارگاد، بیمه پارسیان، بیمه ما،بیمه عمر خاورمیانه و … اشاره کرد.

 

بیمه عمر

بهترین بیمه عمر از نظر بیمه مرکزی (شعب و نمایندگی های فعال)

هر ساله بیمه مرکزی آمار و ارقامی را در سالنامه خود منتشر می نماید. این آمار و ارقام حاوی اطلاعات مفید و تاثیر گذاری از شرکت های بیمه است. این اطلاعات نقش قابل توجهی در تصمیم گیری مناسب بیمه گذاران دارد. تعداد شعب و نمایندگی های فعال هر شرکت بیمه در این سالنامه منتشر می گردد. بدیهی است که هر چه تعداد این نمایندگی ها بیش تر باشد، دسترسی به آن ها آسان تر بوده و خدمات رسانی بیشتر و بهتری انجام می شود.

جدول زیر تعداد شعب و نمایندگی های فعال بیمه عمر را در برخی از شرکت های بیمه ارائه نموده است :

 

  شرکت بیمه تعداد شعب تعداد نمایندگی
1 بیمه ایران 209 941
2 بیمه پاسارگاد 81 16811
3 بیمه پارسیان 62 306
4 بیمه سامان 26 105
5 بیمه آسیا 92 0
6 بیمه کارآفرین 61 282
7 بیمه دانا 72 89
8 بیمه ملت 6 540
9 بیمه البرز 56 48
10 بیمه معلم 58 422

بهترین بیمه عمر از نظر بیمه مرکزی (میزان فروش)

تعداد بیمه نامه هایی که شرکت بیمه در هر رشته بیمه ای صادر می نماید. نشان دهنده موفقیت آن شرکت در فروش بیمه نامه در آن رشته بیمه ای است. میزان فروش بیمه عمر در واقع تعداد بیمه نامه های عمر صادر شده در آن شرکت می باشد. این آمار توسط بیمه مرکزی مشاهده می شود. و سپس به صورت سالیانه منتشر می گردد. و بهترین بیمه عمر از نظر بیمه مرکزی در میزان فروش را مشخص می نماید.  تعداد کل بیمه نامه های عمر صادر شده مثلا در سال 1396 به میزان 2038955 بوده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان امتیاز داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 11 =